شبی من...

شبی تنها،میان خواب و بیداری،از باغ رویاها گذر کردم

 

تمام راه در اندیشه ام آمد خیال تـو و دست مـــن برای چیدنت کوتاه می آمد

 

کنار برکه ای رفتم که عکس ماه را  ببینم که از او من بپرسم یک نشان از تو

 

ولی در مــــاه هـــــم نقش تـــــــو را دیدم کــه می خندید با چشمان حیرانم

 

تمام راه در اندیشه ام آمـــد خیال تـــــو و دانستم تمام راه را در اشتباه بودم

 

تـــــو در قاب دلــــJـــم آرام خوابیدی و مــــــن دنبال تــــــــو آواره می گـــشتم

 

تو را من عاشقانه دوستت دارم.

 

بخوابـــ آرام، ای آرام جان مــــن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : Ebrahim EJ |